شرکت فروش آسانسور شمال تهران

شرکت فروش آسانسور در ولنجک و شمال تهران

شرکت فروش آسانسور ولنجک ،امروزه در برج های مسکونی،محل های کار،ساختمان های تجاری و مراکز خرید مملو از ترافیک شدید انسان است . بنابراین انتخاب شرکت فروش آسانسور مناسب برای اطمینان از ایمنی  و افزایش عملکرد بسیار مهم می باشد. انتخاب آسانسور برای هر ساختمان اعم از اینکه تجاری،اداری،مسکونی و… باشد متفاوت بوده و برای اینکه بدانید بهترین آسانسور برای فضای شما چه آسانسوری است،باید به نکات زیر توجه کنید.

شرکت فروش آسانسور ولنجک

شرکت فروش آسانسور ولنجک

موارد لازم برای انتخاب یک آسانسور :
  • ارزیابی جامع: اولین گام،ارزیابی جامع ویژگی های ساختمان شما می باشد. عواملی مانند ارتفاع ساختمان،تعداد طبقات،تردد افراد و هدف استفاده از عوامل اصلی موثر بر انتخاب آسانسور هستند.
  • ظرفیت بار و ترافیک انسان: تردد روزانه افراد ، ظرفیت بار آسانسور را تعیین می کند. باید توجه داشته باشید که انتخاب یک آسانسور با ظرفیت بالا برای جایی که رفت و آمد زیادی دارد می تواند از اختلالات غیر منتظره جلوگیری نماید.
  • سرعت و عملکرد: باید بدانید که همیشه مسئله زمان در محیط های کاری از اهمیت بالایی برخوردار است . یک آسانسور سریع و کارآمد باعث صرفه جویی در زمان برای کارکنان و مشتریان شما می گردد. شما با توجه به کاربری فضای خود و هدف استفاده از آن ،انواع آسانسور را با سرعت مناسب انتخاب می نمایید.
  • ویژگی امنیتی: امنیت افراد در هر فضا و مکانی همیشه در اولویت است . تجهیزات ایمنی مانند دکمه های توقف اضطراری،سیستم اعلام حریق و امکانات نجات اضطراری و … ایمنی آسانسور را افزایش می دهد.
  • بودجه: تمامی برندهای آسانسور محصولاتی را در محدوده قیمتی متفاوت ارائه می دهند. تعیین بودجه پروژه و انتخاب یک برند آسانسور مناسب بسیار مهم می باشد.

شرکت فروش آسانسور شمال تهران

شرکت فروش آسانسور شمال تهران

شرکت فروش آسانسور ولنجک

عوامل موثر بر قیمت آسانسور؟
    1. نوع آسانسور( به عناون مثال برای یک ویلا آسانسور هیدرولیکی اجرا می گردد و برای یک ساختمان با ارتفاع بالا آسانسور کششی)
    2. ظرفیت
    3. قطعات آسانسور
    4. تعداد
    5. سفارشی سازی
    6. سرعت آسانسور

 فروش آسانسور شمال تهران

 

شرکت فروش آسانسور شمال تهران
  • بهره وری انرژی: امروزه پایداری و صرفه جویی در انرژی از نکات مهم بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. با انتخاب سیستم های آسانسور کارآمد ،می توانید هزینه های انرژی را کاهش دهید و به محیط زیست کمک شایانی نمایید.
  • طراحی و زیبایی شناسی: تعیین مدل و طراحی آسانسور بر ظاهر کلی زیبایی شناسی تاثیر می گذارد. انتخاب یک طرح مدرن و شیک که متناسب به سبک فضای شما باشد،باعث زیبایی هرچه تمام تر فضای شما می گردد.
  • سازگاری با پیشرفت فناوری: امروزه فناوری آسانسور به سرعت در حال پیشرفت است. انتخاب آسانسورهایی با تکنولوژی بالا و به روز و سیستم های هوشمند دارای مزایای زیادی می باشد.
  • سهولت نگهداری و تعمیر: فرآیندهای تعمیر و نگهداری آسانسوری که انتخاب می کنید برای ادامه عملکرد آسانسور حیاتی است. سرویس تعمیرات منظم برای اطمینان از ایمنی آسانسورها ضروری می باشد.

فروش آسانسور ولنجک

هنگام انتخاب شرکت آسانسور مناسب باید به دقت تحقیق کنید و نیازهای خود و الزامات پروژه خود را ارزیابی نمایید. جست و جوی مشاوره تخصصی می تواند به فرآیند انتخاب آسانسور مناسب کمک کند. تعیین آسانسور مناسب و ایمن برای موفقیت بلندمدت ساختمان و پروژه شما امری حیاتی می باشد.

شما وقتی در مورد شرکت های آسانسور تحقیق به عمل می آورید،با گزینه های بی شماری روبرو می شوید. با این حال شما نمی توانید همان محصول با کیفیت ،فروش و خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی مورد نیاز خود را از هر شرکتی دریافت نمایید. در یک شرکت آسانسور متخصص ،قرارداد فروش به قرارداد منصفانه و دقیق نیز تعمیم می یابد. اکثر شرکت های آسانسور توانایی ارائه خدمات تعمیر و نگهداری طولانی مدت آسانسور را ندارند و اغلب فقط می توانند فرآیندهای تعمیر را تا یک مدت محدود انجام دهند.

شرکت فروش آسانسور شمال تهران

شرکت فروش آسانسور شمال تهران

شرکت الماس صنعت آرتا با شفاف بودن قراردادها،درج زمان تحویل آسانسور شما،گارانتی ،خدمات سرویس و نگهداری و پشتیبانی کامل از مشتری ، گزینه مناسبی برای انجام پروژه شما می باشد. شما می توانید خدمات نصب،فروش،سرویس و نوسازی را از ما بخواهید. شرکت الماس صنعت آرتا تمامی خدمات سرویس و نگهداری مورد نیاز شما را در هر زمان که نیاز داشته باشید به شما ارائه می دهد. برای کسب مشاوره رایگان و بازدید لطفا تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *