فروش آسانسور شیشه ای

شرکت فروش آسانسور شیشه ای

,

فروش آسانسور شیشه ای ،این مدل آسانسور به آسانسورهایی گفته می شود که یک طرف و یا تمام اضلاع کابین و درب های طبقات از جنس شیشه در نظر گرفته می شوند. سیستم تعلیق این نوع آسانسورها مانند سایر آسانسورهای غیر شیشه ای از نوع هیدرولیکی و کششی هستند. در طول مسیر پایین تر مانند ویلاها از آسانسورهای هیدرولیک شیشه ای استفاده می گردد. در ویلاهایی که عموما پله ها و نرده های شیشه ای قرار گرفته اجرای آسانسور شیشه ای زیبایی فضا را دو چندان می کند. این نوع از آسانسورهای شیشه ای را می توان از نوع جک از زیر و جک از بغل اجرا نمود. سیستم جک از زیر به گونه ای است که این امکان را به ما می دهد که هر سه ضلع کابین را از جنس شیشه انتخاب نماییم و نمای شیشه ای بزرگ تری داشته باشیم.

فروش آسانسور شیشه ای

فروش آسانسور شیشه ای

مناطق کاربرد آسانسور شیشه ای:

  1. ویلا
  2. مراکز تجاری
  3. فروشگاه ها
  4. هتل
  5. آسمان خراش و برج ها
  6. مراکز تفریحی
  7. ساختمان های عمومی

فروش آسانسور شیشه ای

فروش آسانسور شیشه ای

نصب و اجرای آسانسورهای پاناروما علاوه بر افزودن ارزش زیبایی شناسی به ساختمان ها، تجربه منحصر به فردی را به افراد ارائه می دهد. علاوه بر این ، به لطف ساخت این نوع آسانسورها می توان از نور طبیعی حداکثر  استفاده را نمود و در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

جنس آسانسور شیشه ای:

شیشه مورد استفاده در کابین و درب های آسانسور پاناروما باید از جنس سکوریت لمینت به صورت لایه دارباشد. این شیشه ها با ضخامت حداقل ۱۲میلی متر در نظر گرفته می شود. دیواره بیرونی آسانسور و فضاهای دسترسی که با شیشه پوشانده می شود نیز باید از شیشه جنس لمینت با ضخامت ۱۲میلی متر مطابق استاندارد ملی ایران انتخاب گردد.

نصب آسانسور پاناروما

آسانسور کششی شیشه ای:

در ساختمان های با ارتفاع بالا مانند هتل ها،برج های مسکونی و مراکز تجاری ، آسانسور کششی شیشه ای طراحی و اجرا می گردد. این امر سبب چشم نواز شدن محوطه و فضای شما می گردد. جنس و مشخصات شیشه مورد استفاده در آسانسورهای کششی شیشه ای مانند آسانسورهای هیدرولیک می باشد.

عموما آسانسورهای شیشه ای در هتل ها و مراکز تجاری در داخل به صورت indoor (سرپوشیده) اجرا می شوند. اما ممکن است طراحی به گونه ای باشد که در نمای یک ساختمان نصب شود. ساخت یک آسانسور شیشه ای سبب می شود افراد بتوانند از منظره بیرون در هتل ها،ویلا و سایر مکان ها استفاده نمایند.

فروش آسانسور شیشه ای

 

فروش آسانسور شیشه ای ویلا

طراحی آسانسور شیشه ای:

آسانسورهای پاناروما به عنوان یکی از چشمگیر ترین عناصر معماری مدرن هستند. این طراحی به افراد این امکان را می دهد که در داخل آسانسور،بیرون را ببینند و از منظره اطراف لذت ببرند. طراحی این نوع آسانسور ظاهری مدرن و شیک به فضا میدهد. قبل از هرگونه اقدامی ابتدا باید تمهیداتی برای از بین بردن اثر تابش مستقیم نور خورشید بر روی تجهیزات آسانسور در نظر بگیریم. کاور کردن و پوشاندن  تجهیزات حساس با استیل و … در مقابل تابش خورشید و یا استفاده از شیشه ای رفلکس که اثر تابش نور خورشید را کاهش می دهد یک راه حل ایده آل برای داشتن یک آسانسور مناسب برای طولانی مدت است.

برای آسانسورهایی که طول مسیر کوتاه تری دارند می توان از پرده هایی استفاده نمود که در هنگام تابش شدید نور خورشید این آسانسورها را پوشاند.

فروش آسانسور شیشه ای

 

انواع درب آسانسور پاناروما:
  1. درب قاب دار: این نوع درب ها یک قاب استیل دارند که شیشه درون قاب قرار گرفته است. 
    درب قاب دار آسانسور پاناروما

    نمونه درب قاب دار آسانسور پاناروما

     

  2.   درب شیشه ای فریم لس(بدون قاب): همان طور که از اسمشان پیداست این نوع درب ها بدون قاب هستند و مستقیما در محل نصب قرار می گیرند.
درب فریم لس آسانسور پاناروما

درب فریم لس آسانسور پاناروما

شاید این سوال برای افراد پیش آید که  عموما وقتی در داخل ویلاها و مراکز تجاری وقتی می خواهیم آسانسور را داخل فضای میانی راه پله قرار بدهیم چرا از آسانسورهای شیشه ای استفاده می کنیم؟ این امر سبب می شود فضای رفت و آمد راه پله ها دلبازتر و وجود آسانسور مانع از بین رفتن نورگیر آن نشود.

قیمت آسانسور پاناروما:

هزینه و قیمت درسیستم های آسانسور توسط متغیرهای مختلفی تعیین می شود. برای استعلام قیمت آسانسور شیشه ای، می توانید با آرامش خاطر از پیشنهادات راه حل های شرکت الماس صنعت آرتا با هر بودجه ای بهره مند شوید. شرکت الماس صنعت آرتا به عنوان یک شرکت مهندسی فروش،نگهداری،تعمیر و بازسازی انواع آسانسور خانگی،آسانسور ویلا،بالابر،آسانسور کششی و هیدرولیک،آسانسور پاناروما و …. خدمات و مشاوره رایگان به شما رائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرد. شرکت الماس صنعت آرتا با اصل محصولات با کیفیت و نیروهای متخصص قدم برداشته و با تکنسین های مجرب خود همواره جلب رضایت کارفرمایان خود را در اولویت خدمات خود قرار داده است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *