شرکت تعمیر و بازسازی آسانسور

شرکت تعمیر و بازسازی آسانسور تهران و کرج

, , ,

شرکت تعمیر و بازسازی آسانسور ، همان طور که می دانید قطعات آسانسور به مرور زمان فرسوده شده و باعث اختلال در کار آسانسور می گردد. آسانسورهای قدیمی از نظر ظاهری و از لحاظ ایمنی می توانند موقعیت های خطرناکی را ایجاد نمایند. ترمیم و نوسازی آسانسور نه تنها نوآوری زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد ، بلکه استانداردهای ایمنی جدید باعث بالا رفتن ایمنی آسانسور می گردد. بازسازی آسانسوری که بسیار پایین تر از استانداردها است،باعث بالاتر رفتن سطح ایمنی آسانسور شده و عملکرد اقتصادی و کاربردی تری را ارائه می دهد.

آسانسور لواسان

بهترین شرکت آسانسور سعادت آباد

بازسازی آسانسور

آسانسورها معمولا ۲۰ تا ۳۰ سال عمر می کنند. با این حال عملکرد آنها ممکن است در طول زمان بدتر شود . با توجه به این موضوع شرکت های آسانسور اغلب گزینه های بازسازی و مدرن سازی آسانسور را به کارفرمایان ارائه می دهند. بازسازی آسانسور می تواند باعث بالا رفتن ارزش ساختمان و رضایت افراد شود. آسانسورها که به عنوان راه حل های حرکتی در هر نوع ساختمان وجود دارند ، ممکن است هزاران نفر را در روز جا به جا نمایند. قوانینی که برای ایمن کردن آسانسورها تعیین شده ، یکی از اصلی ترین دلایلی است که نوسازی را ضروری می کند. آسانسورهای قدیمی می توانند منجر به هزینه های بالاتر تعمیر و نگهداری و کاهش عملکرد شوند.

ضرورت نوسازی آسانسور

  1. یکی از مهم ترین دلایلی که بازسازی آسانسور را ضروری می کند ، عملکرد آن است. چه آسانسور خانگی باشد و چه یک برج تجاری ، ظرفیت حمل و کیفیت و راحتی استفاده از آسانسور، عواملی هستند که بر عملکرد آسانسور تاثیر می گذارند.
  2. مدرن سازی برای زیبایی شناسی و طراحی ممکن است یک مرحله اجباری در نظر گرفته نشود ، اما چنین الزامات مدرن سازی ، چیزی فراتر از پوشش های دیواری است. استفاده ازلامپ LED در داخل کابین نه تنها زیبایی فوق العاده ای به فضا می بخشد بلکه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد.
  3. فرآیند نوسازی باعث حرکت روان آسانسور شده و همین امر باعث بالا رفتن راحتی و آرامش افراد در هنگام استفاده از آسانسور می گردد.
  4.  بهره وری انرژی

تعمیر و نگهداری آسانسور

آسانسورها باید در تمام ۲۴ ساعت بدون وقفه و مداوم کار کنند. با این حال ، در صورت بروز مشکل و یک نقص غیرمنتظره ، از کار افتادن آسانسور شما ممکن است بر زندگی روزمره شما تاثیر منفی بگذارد. بنابراین تعمیر و نگهداری منظم برای حفظ عملکرد قابل اعتماد آسانسور شما ضروری می باشد. تعمیر و نگهداری دوره ای ماهانه قابلیت اطمینان آسانسورها را افزایش داده و به جلوگیری از خرابی کمک می نماید.

شرکت آسانسور ونک

هزینه تعمیر آسانسور

آسانسورها که یکی از مهم ترین المان ساختمان هستند ممکن است با گذشت زمان به دلایل مختلف دچار خرابی و یا اختلال شوند. عوامل زیادی در تعیین هزینه تعمیر و نوسازی آسانسور وجود دارد . برای دریافت خدمات حرفه ای و اطمینان از ایمنی تان ، کسب اطلاعات دقیق در مورد چگونگی هزینه ها بسیار مهم است.

  • نوع و پیچیدگی مشکلاتی که در آسانسورها ایجاد می شود یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت تعمیر می باشد. یک خرابی مکانیکی ساده معمولا به معنای هزینه تعمیر کم تر است. در حالی که خرابی های الکترونیکی یا سیستم های پیچیده تر ممکن است به هزینه های بیشتری نیاز داشته باشد.
  • تعویض قطعات آسانسور در حین تعمیر نیز عامل مهمی است. استفاده از قطعات با کیفیت و اصل می تواند طول عمر آسانسور را تضمین نماید.
  • مدل و سن آسانسور یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه تعمیر آسانسور است. در دسترس نبودن قطعات آسانسورهایی با مدل های منسوخ یا قدیمی تر بر روند تعمیر و هزینه آن تاثیرگذار است.
  • تعمیر و نگهداری منظم آسانسور در ساختمان ها می تواند به جلوگیری از خرابی های احتمالی کمک کند.
  • در برخی موارد می توان از قطعات دست دوم و یا تعمیر شده برای تعمیر آسانسورها استفاده نمود.

آسانسور و پله برقی کرج

مزایای نوسازی آسانسور

  • زیبایی بصری
  • افزایش ارزش ساختمان
  • میزان خرابی کمتر
  • صرفه جویی در انرژی
  • زمان انتظار کمتر
  • راحتی بیشتر افراد داخل آسانسور
  • ایمنی بالا

شرکت آسانسور میدان ولیعصر

بازسازی اسانسور قدیمی

تیم مجرب تکنسین های شرکت الماس صنعت آرتا خدمات نصب ،بازسازی و تعمیر انواع آسانسور از قبیل آسانسور کششی ، هیدرولیک ، آسانسور شیشه ای و … را ارائه می دهد. این شرکت ارائه دهنده  محصولات و خدمات در چارچوب استانداردهای جهانی با رضایت صددرصدی کارفرمایان در صنعت آسانسور و پله برقی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان لطفا تماس بگیرید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *