فروش آسانسور ستارخان

شرکت آسانسور یوسف آباد |طراحی و فروش انواع آسانسورهای مدرن

, ,

شرکت آسانسور یوسف آباد ، شرکت آسانسور الماس صنعت آرتا به عنوان شرکتی که خدمات پیشرو در زمینه طراحی،نصب و راه اندازی انواع آسانسور و پله برقی ،تعمیر و بازسازی،سرویس نگهداری ، بازنگری و عیب یابی آسانسور را ارائه می دهد،جایگاهی محکم در این بخش به دست آورده است. این شرکت به دلیل تیم متخصص و رویکرد مشتری مدار خود شرکتی شناخته شده است. آسانسور الماس صنعت آرتا با اولویت رضایت مشتریان در انواع ساختمان های اداری،تجاری،مسکونی ،بیمارستان،مراکز خرید ، بخش های صنعتی و … خدمات ارائه می دهد. شرکت اسانسور الماس صنعت آرتا با رعایت دقیق استانداردهای ایمنی و استفاده از قطعات با کیفیت ،عملکرد روان و ایمن سیستم های آسانسور شما را تضمین می نماید.

شرکت تعمیر و بازسازی آسانسور

فروش آسانسور ستارخان

آسانسور هیدرولیک یوسف آباد

تیم حرفه ای و تکنسین های مجرب این شرکت با دریافت آموزش های منظم ،نوآوری ها و پیشرفت های فناوری در بخش آسانسور و پله برقی را دنبال می کند  و از این دانش برای ارائه بهترین خدمات به کارفرمایان و مشتریان استفاده می نماید. یکی از اولویت های شرکت الماس صنعت آرتا ، اطمینان از عملکرد ایمن و کارآمد سیستم های آسانسور و ارائه راه حل های موثر در صورت بروز خرابی می باشد. هدف ما این است که با تجربه و مهارت های مهندسی منحصر به فرد کارکنان خود ، به یکی از پیشروترین شرکت های آسانسور در ایران تبدیل شویم. ما آسانسورهای کارآمد و قابل اعتماد با قطعات با کیفیت نصب می کنیم .

بهترین شرکت آسانسور شهرآرا

بهترین شرکت آسانسور شهرآرا

شرکت آسانسور یوسف آباد

خدمات شرکت الماس صنعت آرتا
  • نصب و راه اندازی انواع آسانسور:

طراحی و و نصب آسانسور هر ساختمان منحصر به فرد است . بنابراین تکنسین های ما مشاوره لازم را به مشتریان ارائه داده و ویژگی های منحصر به فرد هر پروژه را بررسی می نمایند تا به طور دقیق طراحی و برنامه ریزی برای هر پروژه را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

  • نگهداری آسانسور:

بدیهی است که حتی اگر آسانسور با کیفیت باشد تا زمانی که به خوبی نگهداری نشود ، کارکرد ایمن ،کارآمد و مستمر نخواهد داشت. بنابراین زمانی که تعمیر و نگهداری دوره ای صورت گیرد ،عملکرد ایمن آسانسورها همیشه تضمین می شود. شرکت الماس صنعت آرتا قطعاتی که ممکن است در طول زمان دچار خرابی شوند شناسایی و بررسی نموده و با تعمیر و یا تعویض قطعات از حوادث احتمالی جلوگیری به عمل می آورد. طول عمر تمامی قطعات آسانسور به لطف نگهداری های منظم افزایش یافته و در طول زمان مانع صرف هزینه های بالا و خسارات جبران ناپذیر می گردد.

  • تعمیر آسانسور:

    قطعات آسانسور با گذشت زمان مستهلک شده و در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارند. چون آسانسور سیستم پیچیده ای دارد هر نقص فنی ممکن است جان افراد را به خطر بیاندازد . بنابراین تعمیر آسانسور باید توسط افراد ماهر و با تجربه انجام شود. تکنسین های مجرب شرکت الماس صنعت تمامی قطعات آسانسور را بررسی نموده و در صورت خرابی قطعه ای ،آن را تعمیر و یا تعویض می نمایند. سفت نمودن قطعات شل و ثابت نمودن آنها در جای خود،روغن کاری،بررسی سرعت آسانسور و … اقداماتی که حین تعمیر باید انجام گردد.

  • بازسازی آسانسور:

باید بدانید که متوسط عمر یک آسانسور ۲۰ الی ۲۵ سال است . یک آسانسور قدیمی ممکن است به کار خود ادامه دهد ولی  بازسازی آسانسورهای قدیمی زمان کارکرد آن را افزایش می دهد. قطعات آسانسورهای قدیمی به مرور زمان ممکن است باعث خرابی آسانسور شده و جان افراد را به خطر بیندازد. با بازسازی آسانسورهای قدیمی ایمنی افراد تضمین می شود.

شرکت آسانسور یوسف آباد
انواع آسانسور:
  1. کششی
  2. هیدرولیک
  3. آسانسور خانگی
  4. شیشه ای (پانوراما)
  5. آسانسور روملس ( بدون موتورخانه)
  6. خودروبر
  7. آسانسور بیمارستانی(تخت بر-ویلچربر-برانکاردبر)
  8. غذا بر
  9. آسانسور ویلا
  10. صنعتی
  11. آسانسور معلول بر
شرکت آسانسور گیشا

شرکت آسانسور گیشا

آسانسور ارزان یوسف آباد

تمامی هزینه های نصب و مونتاژ،تعمیر و نگهداری آسانسورها متفاوت است .این هزینه ها در صورت نصب به عواملی مانند ظرفیت آسانسور ،سرعت،نوع آسانسور و … و در صورت تعمیر و نگهداری به عواملی چون نوع قطعه معیوب،نوع آسانسور و… بستگی دارد. شرکت الماس صنعت آرتا همواره مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت پیشنهادی را به کارفرمایان ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *