خرید آسانسور ارزان

خرید آسانسور ارزان ، اکثر افراد وقتی به آسانسور فکر می کنند اولین چیزی که به ذهنشان خطور می کند یک کابین باریکی است که برای مدت کوتاهی از آن برای جا به جایی بین طبقات استفاده می کنند. در واقع مردم فکر می کنند که آسانسورها فقط کابین هستند و المان های دیگر مانند موتورخانه، ریل ها،سیستم های امنیتی و … را نادیده می گیرند. این امر طبیعی است زیرا همه کاربران فقط مدت محدودی با آسانسورها ارتباط دارند.

خرید آسانسور ارزان

نورپردازی کابین آسانسور

خرید آسانسور ارزان

انتخاب آسانسور باید با توجه به نیاز ، سلیقه و هدف استفاده از آسانسور انجام گردد. توجه به سرعت آسانسور و حداکثر ظرفیت حمل نفر یا بار نسبت به تردد افراد از نکات بسیار حایز اهمیت می باشد. کمترین سرعت آسانسور برای حمل افراد ۰.۶۳ متر بر ثانیه است و این سرعت برای یک ساختمان با تراکم متوسط مناسب است. برای ساختمان های پر تردد باید آسانسورهایی با سرعت بالا نصب نماییم.

شرکت نصب آسانسور

نکات کلیدی درباره خرید آسانسور

  1. امنیت: در هنگام خرید آسانسور، اولویت اول شما باید ایمنی تان باشد. سیستم های آسانسور روز به روز در حال بهبود هستند و راه حل های موثری برای اکثر مشکلات ایمنی وجود دارند. رویکردهای نوآورانه نصب آسانسور شرکت الماس صنعت آرتا تضمین می کند که آسانسور و تجهیزات ایمن است.
  2. عملکرد و کارایی: امروزه کاهش مصرف برق هم برای یک دنیای پایدار و هم برای بودجه مدیریت ساختمان اهمیت زیادی پیدا کرده است. خرید یک آسانسور مدرن این فرصت را به شما می دهد تا از محصولات اقتصادی تر با زمان انتظار کم تر و قطعات با عمر بالا و صرفه جویی در انرژی استفاده کنید. به این ترتیب می توانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.
  3. استفاده از فضا: سطح دسترسی خوب یکی از مهم ترین شاخص های کیفیت برای خرید آسانسور است.
  4. زیبایی شناختی: یک آسانسور با ظاهری زیبا ساختمان شما را جذاب می نماید و به شما احساس امنیت می دهد.

آسانسور ویلا میگون

طراحی آسانسور | انتخاب زیبایی شناختی

اگرچه موارد ذکر شده که در بالا اشاره شد بخش فنی کار است ، اما انتخاب آسانسور فقط به همین موارد محدود نمی شود. امروزه به همه چیز حتی آسانسورها به زیبایی و ظرافت اهمیت داده می شود. به عنوان مثال اگر کابین یک آسانسور  در یک مرکز خرید به اندازه کافی جذاب باشد که بتواند با ظرافت مکان رقابت کند و جهت استفاده راحت مردم باشد، باعث افزایش اعتبار مرکز خرید می شود و شکی نیست که همین امر سبب جابه جایی راحت افراد بین طبقات و در نتیجه خرید لذت بخش تر می گردد.

آسانسور پاناروما متل قو

آسانسور شیشه ای متل قو

در انتخاب کابین آسانسور به چه نکاتی باید توجه کرد؟

تعیین نحوه استفاده از آسانسور فرآیندی است که در انتخاب و خرید آسانسور موثر است. پس از انتخاب نوع آسانسور، نوبت به انتخاب کابین آن می رسد. به طور مثال ،اولین چیزی که در انتخاب کابین آسانسور مخصوص حمل بیمار مورد توجه قرار می گیرد، طبیعتا حمل و نقل ایمن و راحت بیماران است. از آنجایی که مسئله این حمل و نقل ایمن در انتخاب آسانسور حل شده است ، تنها چیزی باقی می ماند انتخاب کابین است.

روشنایی کابین اولین نکته ای است که در تعیین کابین آسانسورهای حمل بیمار باید به آن توجه داشته باشیم. یک کابین با نور مناسب و زیبا ، حس سردی بیمارستان را از بین برده و احساس بهتری به بیماران می دهد. زیبایی کابین فقط نورپردازی نیست و نباید فقط به نور محدود شود. انتخاب طراحی داخلی کابین برای برجسته کردن روشنایی یکی از اقداماتی است که باید برای افزایش اثر آرامش بخش محیط انجام گردد. همین منطق در مورد محل سکونت ،محل کار،مراکز خرید و… نیز صدق می کند.

آسانسور ویلا نمک آبرود

شرکت آسانسور الماس صنعت آرتا

طراحی و خرید آسانسور

همان طور که گفته شد ، طراحی و انتخاب کابین و درب ها مطابق با ساختار داخلی ساختمان ها باعث افزایش کیفیت و زیبایی محیط می گردد. اگر چه گزینه های متنوع ارائه شده در کابین آسانسور ، انتخاب را دشوار می کند اما ترکیبی با ویژگی ها و زیبایی مطلوب همیشه امکان پذیر است.

قیمت آسانسور ۱۴۰۳

قبل از انتخاب و خرید آسانسور باید عوامل موثر بر روی قیمت آسانسور را در نظر گرفته و نسبت به بودجه تان برنامه ریزی نمایید. یکی از مواردی که برای خرید آسانسور باید به آن دقت نمایید ، راهکارهای پشتیبانی فنی است. در این زمینه این امکان وجود دارد که آسانسورها دارای ویژگی هایی باشد که انتظارات را برآورده نماید. اما کنترل مداوم یا دوره ای آسانسوری که توسط تیم فنی انتخاب می کنید نیز بر قیمت آن تاثیر گذار است.

آسانسور ویلا فشم

آسانسور ویلا فشم

عوامل موثر بر قیمت آسانسور
  • نوع آسانسور: ( کششی،هیدروولیک و.. )
  • ساختار ساختمان
  • قطعات آسانسور و کیفیت آنها
  • ظرفیت آسانسور
  • سرعت آسانسور
  • تعداد نفرات

موارد بالا بخشی از عواملی است که در قیمت گذاری آسانسورها نقش دارند. دریافت قیمت از شرکت ها و تامین کنندگان مختلف و ارزیابی عواملی مانند کیفیت ، سازگاری و عملکرد از نکاتی است که باید به آنها توجه داشته باشیم.

شرکت معتبر  آسانسور الماس صنعت آرتا

انتخاب شرکت الماس صنعت آرتابرای نصب آسانسورتان دارای مزیت های بسیاری می باشد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مشاوره توسط مهندسین مجرب
  2. طراحی بر اساس پیروی دقیق از فناوری و راه حل های حرفه ای و زیبایی شناختی
  3. دقت بسیار در برنامه ریزی و  مدیریت زمان در طول فرآیندهای نصب آسانسور
  4. پیشنهاد قیمت رقابتی
  5. کیفیت بالای خدمات
  6. ایمنی بالا
  7. نصب آسانسور با عمر بالا
  8. پشتیبانی مداوم
  9. خدمات سرویس نگهداری
  10. رضایت کارفرمایان
شرکت فروش آسانسور پانوراما

شرکت فروش آسانسور پانوراما

شرکت خرید اسانسور

ما به عنوان یک شرکت معتبر آسانسور با تکنسین های متخصص  ،قطعات با کیفیت ،خدمات پس از فروش در خدمت شما هستیم. ما با کادری متشکل از افراد مجرب و مهندسان و تکنسین های مکانیک،برق،الکترونیک به طراحی ،ساخت و نصب آسانسور ،بازسازی و ارائه سرویس نگهداری و خدمات مرتبط با آسانسور می پردازیم. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات دقیق تر لطفا تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *