شرکت فروش آسانسور پانوراما

بهترین شرکت فروش آسانسور پانوراما

, , ,

شرکت فروش آسانسور پانوراما ، امروزه فناوری آسانسور فقط به کارکرد آن نیست . علاوه بر کارایی آسانسورها توجه به طراحی و  ویژگی های زیبا و مدرن  نکات مهمی می باشند. یکی از این آسانسورهای چشمگیر و پرطرفدار آسانسور پانوراما است. این مدل آسانسور را می توان از نوع هیدرولیک و یا کششی متناسب با کاربری و سلیقه افراد اجرا نمود. آسانسورهای شیشه ای مانند سایر آسانسورها ظرفیت های مختلفی دارند که معمولا ۴ تا ۲۱ نفره می باشند.

شرکت فروش آسانسور پانوراما

فروش آسانسور پانوراما

 

شرکت فروش آسانسور پانوراما

آسانسور پانوراما چیست؟

در واقع همان آسانسور شیشه ای است که یک یا چند اضلاع کابین از جنس شیشه لمینت سکوریت بوده و همین امر باعث می شود که محیط اطراف از زاویه دید وسیعی دیده شوند. این آسانسورها عموما در اماکن لوکس و دیدنی اجرا می گردند. آسانسورهای پانوراما با ارزش زیبایی شناختی بالا و ظاهر چشمگیر خود،جذابیت یک ساختمان را افزایش می دهد.

شرکت فروش آسانسور پانوراما

ویژگی ها و مزایای آسانسور شیشه ای(پانوراما):
  • آسانسورهای پانوراما از صفحات بزرگ شیشه ای ساخته شده اند. این صفحات معمولا بر روی یک قاب فلزی قرار می گیرند. لذا این طراحی به افراد ، دید واضحی از خارج و محیط بیرونی می دهد.
  • نور طبیعی از بیرون وارد آسانسورهای شیشه ای می شوذ و همین امر باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد.
  • افزایش جذابیت زیبایی شناختی ساختمان
  • ظاهری مدرن و لوکس
  • آسانسورهای شیشه ای برای افرادی که ترس از فضای بسته و کوچک دارند مناسب بوده و باعث احساس راحتی بیشتر می شود.
  • در ویلاها و خانه های مجلل به ویژه در مکان هایی با منظره دریا ،طبیعت و … تجربه ای منحصر به فرد به ساکنان و میهمانان می بخشد.

اسانسور پانوراما

در چه مکان هایی از آسانسور شیشه ای استفاده می شود؟

آسانسورهای پانوراما در مناطقی نصب و اجرا می گردند که می توانند یک تجربه بصری مرتبط با ارتفاع را ارائه دهند و به دنبال منظره ای زیبا باشند.

  1. فروشگاه ها
  2. ساختمان های تجاری
  3. هتل
  4. موزه
  5. اماکن تفریحی
  6. شهربازی
  7. ویلا
  8. اقامتگاه های لوکس

قیمت آسانسور پانوراما :

عوامل مختلفی مانند طراحی، اندازه،نوع،تعداد توقف،قطعات آسانسور،هزینه نصب و نگهداری و … بر روی هزینه اجرای آسانسور شیشه ای تاثیر دارند. به طور کلی ، آسانسورهای شیشه ای به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت و نیاز به طراحی و مونتاژ خاص، در مقایسه با آسانسورهای استاندارد هزینه بیشتری دارند. ارائه یک هزینه مشخص در مورد قیمت آسانسور شیشه ای دشوار است. زیرا هر پروژه اطلاعات و مشخصات خود را داشته  و هزینه ها بسته به نیازهای سفارشی آسانسور متفاوت است. در بسیاری از موارد، هزینه های اضافی برای اجرای آسانسور شیشه ای با مزایای کاربردی که دارد جبران می شود.

شرکت فروش آسانسور پانوراما

فروش آسانسور پانوراما

شرکت فروش آسانسور پانوراما

الماس صنعت آرتا یک شرکت پیشرو است که خدمات جامعی را در زمینه آسانسورهای پانوراما به کارفرمایان خود ارائه می دهد. این شرکت در  زمینه انواع آسانسور و پله برقی تخصص داشته و راه حل های مناسبی را با خدمات گسترده از مشاوره ،بازدید،طراحی،نصب تا سرویس تعمیر و نگهداری و مونتاژ آسانسورها به مشتریان خود ارائه می دهد.

شرکت الماس صنعت آرتا با تیم متخصص و تجهیزات قوی و فنی خود در نصب آسانسورهای پانوراما متمایز است. این شرکت طرح های مدرن و ویژه ای را مختص هر سلیقه و کاربری ارائه می دهد و زیبایی شناسی و ایمنی را به منظور برآورده کردن انتظارات مشتریان خود ترکیب می نماید. همچنین آسانسورهای با دوام را با زیر ساخت های فنی تولید می کند . شرکت الماس صنعت آرتا علاوه بر پشتیبانی فنی مورد نیاز برای عملکرد طولانی آسانسورها،رویکردی حرفه ای برای رفع سریع خرابی های احتمالی در پیش گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی رایگان لطفا تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *