آسانسور روملس

آسانسور روملس ، همانطور که می دانید ساختمان های دارای موتورخانه فضای مشخصی را اشغال می کنند و اغلب تاثیر منفی بر زیبایی و ظاهر ساختمان دارند. از سوی دیگر ، فناوری موتور گیرلس برای امکان استفاده از آسانسور در ساختمان های مدرن و بدون موتورخانه (MRL)معرفی شده است. به لطف این موتورهای آسانسور ، مشکل موتورخانه برطرف می شود. از آنجایی که موتور آسانسور کنترل می شود ،با توقف و راه اندازی دقیق ،عملکرد بی صدا و بدون لرزش در حین حرکت کابین آسانسور ،لذت و راحتی بیشتری به افراد می دهد. بنابراین نصب آسانسورهای بدون موتورخانه (روملس) در کشور ما رواج یافته است.

اجرا آسانسور بدون موتورخانه دماوند

شرکت آسانسور الماس صنعت آرتا

آسانسور روملس چیست:

فروش آسانسور روملس

طبق تعریف کلی آسانسور بدون موتورخانه یا روملس به آسانسورهای کششی که دارای موتورهای گیرلس بوده که در انتهای چاه نصب می شود گفته می شود.

عملکرد آسانسور روملس :

در آسانسورهای روملس موتور در بالای کابین آسانسور و یا داخل چاه قرار دارد. موتورهای گیرلس مورد استفاده در آسانسورهای بدون موتورخانه دارای برتری و مزایای بسیاری هستند. یکی از مزایای موتورهای گیرلس این است که می توان آنها را در چاه  آسانسور نصب کرد . این مزیت به این معنی است که برای مونتاژ قطعات آسانسور نیازی به ماشین آلات نیست و در نتیجه فضای کمتری اشغال می گردد. البته لازم است فضایی برای نصب مکانیسم نجات اضطراری خارج از چاه آسانسور در نظر گرفته شود.

آسانسور روملس

پروژه آسانسور لواسان

کاربرد آسانسور روملس:

مهم ترین کاربرد آسانسورهای روملس ، ساختمان هایی است که مستلزم توقف آسانسور در پشت بام می باشند. مانند ساختمان های مسکونی که روف گاردن ،انباری و … در پشت بام آن قرار دارد و یا  رستوران هایی که در پشت بام مراکز تجاری ،تفریحی و یا هتل ها واقع شده اند. در آسانسورهای دارای موتورخانه ،برای ایجاد توقف در پشت بام نیاز به احداث دو خرپشته می باشد . افزایش ارتفاع سازه از زیبایی نمای ساختمان کاسته و هزینه بالایی را به همراه دارد. در حالی که  آسانسورهای روملس به راحتی و بدون نیاز به ساخت خرپشته دوم در پشت بام  توقف دارند.

  • منازل مسکونی
  • برج ها
  • موزه
  • استادیوم
  • دانشگاه
  • مترو
  • ساختمان های تجاری
  • مراکز خرید
  • فروشگاه ها
  • ساختمان های ارائه دهنده خدمات بهداشتی، آموزشی و فرهنگی
  • هتل ها
  • ویلا
 نصب آسانسور روملس

اجرا اسانسور میدان ونک

طراحی آسانسور بدون موتورخانه:

طراحی جمع و جور آسانسورهای روملس این امکان را فراهم می کند تا به راحتی آنها را در ساختمان های جدید ، خانه های موجود و یا قدیمی نصب کنید. زیرا به فضای اضافی در بالای چاه آسانسور نیاز نیست. معماران و طراحان ساختمان ،آسانسورهای بدون موتورخانه را از نظر بهره وری انرژی ،صرفه جویی در فضای مورد استفاده  و راحتی بیشتر ترجیح می دهند. از آنجایی که آسانسورهای روملس بدون موتورخانه هستند می توان آنها را در قسمت هایی مانند راه پله طراحی نماییم. این طراحی ظاهر زیبایی شناختی تری ارائه می دهد ، زیرا معماری ساختمان به خصوص در ساختمان های چند طبقه را مختل نمی کند.

آسانسور بدون موتوخانه

شرکت آسانسور روملس

مزایای آسانسور روملس:

  1. از بین رفتن آلودگی صوتی
  2. انعطاف پذیری نصب
  3. به دلیل اینکه نیاز به ساخت موتور خانه و تقویت سازه نیست هزینه ساخت کمتری دارند.
  4. باعث صرفه جویی در فضا می شود زیرا فضای کمتری را در ساختمان اشغال می کند.
  5. به راحتی قابل اجرا است و برای هر ساختاری مناسب است .
  6. به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی مقرون به صرفه است.
  7. بسیار قابل اعتماد،بی صدا و بدون لرزش
  8. مناسب برای ساختمان هایی با ترافیک سنگین انسانی
  9. بار اضافی به بار استاتیک سازه اضافه نمی کند.
  10. استهلاک بسیار کم
  11. عملکرد بهینه

 

آسانسور متل قو

شرکت آسانسور روملس

شرکت آسانسور الماس صنعت آرتا سالهاست با موفقیت در زمینه طراحی ،فروش و اجرای تخصصی آسانسور در زمینه انواع آسانسور : شخصی، ویلایی،آسانسور روملس،شیشه ای(پاناروما) ، و غیره فعالیت می کند و همواره سعی در جلب رضایت کارفرمایان خود دارد. این شرکت آسانسور های با کیفیت را مطابق با استانداردها و قوانین راه اندازی نموده و از نظر زیبایی شناختی در بالاترین سطح ممکن اجرا می نماید.

خدمات شرکت آسانسور الماس صنعت آرتا:

طراحی و اجرای انواع آسانسور کششی و هیدرولیک برای ساختمان های مسکونی،برج ها،مراکز اداری و تجاری،ساختمان های دولتی،انواع بالابر و پله برقی،بازسازی و دمونتاژ انواع آسانسور،تعمیر و سرویس نگهداری و … خدمات شرکت آسانسور الماس صنعت آرتا می باشد.

شما می توانید از طریق ایمیل و یا تلفن با ما ارتباط برقرار نموده و از کارشناسان فنی و پرسنل مجرب این شرکت مشاوره رایگان دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *